Dagje op stap - Reisverslag uit Luanda, Angola van Anton Ketelaars - WaarBenJij.nu Dagje op stap - Reisverslag uit Luanda, Angola van Anton Ketelaars - WaarBenJij.nu

Dagje op stap

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

24 Augustus 2014 | Angola, Luanda

Vandaag ben ik naar een collega geweest. Soren en zijn vrouw Wanda en hun 2 kinderen, die ik nog ken van mijn tijd in Qatar. Zij wonen nu ongeveer 1 jaar in Angola.
Na gezellig bij hun in de tuin koffie te hebben gedronken zijn we naar het centrum van Luanda gegaan, waar we een vriendin met haar kinderen ontmoeten voor een heerlijke lunch in een Libanees restaurant. Haar man werkt voor de Amerikaanse ambassade.
Hierna zijn we naar de boulevard gegaan waar we nog een Amerikaans stel ontmoet hebben en we samen lekker in de zon een paar uur gewandeld hebben naast het water.
Na afloop nog een heerlijk ijsje gegeten en toen wee naar huis.
Detail: een ijsje met 2 grote bollen kost wel zon'n 7 euro!

• 25 Augustus 2014 - 20:50

Harold:

Zo, wat een luxe leventje.
    Het zie er op de foto's mooi uit allemaal.
    Zo krijg je toch een andere kijk op een Afrikaans land.
    En zoals de baas van Baantjes zou zeggen:
    En dan nu aan het werk dan maar weer.

Groeten Harold.

• 29 Augustus 2014 - 08:56

Toon:

7 € voor een ijs(je)?
    Moet ijs zijn van Kees, overgevlogen uit Geldrop. :-)