Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Anton Ketelaars - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Anton Ketelaars - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

09 Augustus 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Dan is het moment daar dat ik Kopenhagen ga verlaten. Best wel weer raar na 2,5 jaar om niet meer terug te komen in dit appartement. Het inpakken viel nog niet mee, dan zie je dat je snel meer verzamelt dan je dacht. Gelukkig is het mij net gelukt om alles in te pakken, in 2 grote en hele zware koffers en een suitebag waar ook heel veel in kan. Wordt een gesleep dat is wel duidelijk.
Gelukkig was het inchecken geen probleem en hoefde ik zelfs niet bij te betalen.
Op naar Luanda.

  • 17 Augustus 2014 - 16:09

    Tiny Ronde.:

    Hallo Anton.
    Hebben van morgen van Ingrid gehoord dat je al in Angola zit.
    Hebben ook gelezen op je reisverslag dat alles voorspoedig is gegaan,daar zijn we blij mee.
    De foto's zijn ook mooi.We zagen dat je het appartement ook al een beetje op orde hebt.
    Mooie foto's van Ingrid en de kinderen op je kast,die zie je dan iedere dag,en ik geloof van Joy ook.
    Kun je nu ook Nederlandse tv kijken?Dat zou natuurlijk wel fijn zijn,blijf je een beetje op de hoogte wat hier
    gaande is.Jammer dat we je lang niet zien,maar de tijd gaat zo snel.
    Anton we wensen je veel sucses in je nieuwe baan,en hopen dat je het daar naar je zin hebt
    Groetjes en liefs van mij en Joop..


  • 17 Augustus 2014 - 16:28

    Joop Ronde:

    Hallo Anton.
    Bedankt voor je reisverskag. Ja,het zal wel vreemd aandoen om na 2 1/2 jaar je vertrouwde stekkie in Kopenhagen te verlaten.Hopenlijk dat je vlug went in Luanda.Ik kan me voorstellen dat het een heel gesleep was met je bagage.Maar gelukkig is alles goed gegaan!Nou,tot een volgende keer en Good Luck in je werk aldaar.Groetjes: Joop

Tags: Kopenhagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anton

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 49780

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Juli 2015

Mijn ervaringen in Angola

Landen bezocht: